Sunday 19 February 2012

Akan datang! program smp










PERHATIAN : TERBUKA KEPADA MAHASISWA/I SEMESTER 2-5 SMP, SATU TEMUDUGA AKAN DILAKUKAN BAGI MEMILIH FASILITATOR KHAS UNTUK KELAB PSIKOLOGI PADA 21 FEBRUARI 2012, JAM 8.30 MALAM BERTEMPAT DI DEWAN TERATAI FSSS. BANYAK KELEBIHAN YANG AKAN ANDA PEROLEHI JIKA TERPILIH UNTUK MENJADI FASILITATOR KHAS KELAB PSIKOLOGI. JADI DATANGLAH DENGAN PENUH KREDEBILITI DAN BERKETERAMPILAN. SEBARANG MAKLUMAT LANJUT SILA BERTANYA DENGAN PENUH BERHEMAH KEPADA Cahaya Pemberianku



Penjelasan tentang Kem Motive and Action Survivor.. RM95 boleh dikirakan cukup murah kerana banyak aktiviti yang boleh dikatakan mahal di sana. Termasuk dengan penginapan sekali. Sekarang kami sedang berusaha untuk mencari pihak penaja bagi program tersebut. Namun begitu, jangan terlalu berharap dan tiada janji untuk kami taburkan.Cuma apa yang boleh kami katakan bahawa kami akan tetap menurunkan harga untuk program itu. Jadi bagi yang berminat, marilah kita bersama-sama turut serta dengan program itu. Meriahkan la suasana dengan kehadiran ramai peserta.

No comments:

Post a Comment




My photo
Menggalak, membimbing, dan membantu siswa siswi ijazah sarjana muda psikologi supaya menyertai dengan aktif dan maju dalam sebarang kegiatan yang bersifat akademik.

Blogger templates

html code

My Blog List